1 B (mišraus amžiaus nuo 1,5 metų.)

1 B grupėje ugdomi mišraus amžiaus vaikai nuo 1 metų

Mokytojos:

Gienovaitė Virketienė – vyresniosios mokytojos kvalifikacinė kategorija
Milda Sidabrienė – mokytojo metodininko kvalifikacinė kategorija
Mokytojos padėjėja Vilija Šimukauskienė

Vadovaujantis Lietuvos higienos normos HN 75:2016 „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programų vykdymo bendrieji sveikatos saugos reikalavimai“ 5.7. punktu grupė, kurioje ugdomi mišraus amžiaus vaikai nuo 1 metų formuojama ne daugiau kaip iš 12 vaikų.

Nuotolinis ugdymas 2020-03-30 ...

Mieli tėveliai, ačiū už Jūsų pagalbą, įsitraukimą,  palaikymą  organizuojant ugdymą nuotoliniu būdu. Ačiū už  prasmingai praleistą laiką namuose, karantino laikotarpiu. Kiekvieno vaiko pasiekta  pažanga mūsų ir Jūsų rankose. Būkite sveiki ir saugokite save. Dalinamės įspūdžiais apie pirmos savaitės ugdymą nuotoliniu būdu.

Pirma savaitė- vaikai spalvino paukštelius, klausėsi dainelių apie paukščius bei žiūrėjo pasaką “Varna ir sūris”. Keletas vaikučių  sudalyvavo akcijoje autizmo dienai paminėti. Tėveliai kartu įsijungė į veiklą,  dalijosi savaitės užimtumu.

 Antra savaitė – kalbėjome apie margučius ir viščiukus. Vaikai klausė pasakos ,,Viščiuko istorija”, skaičiavo  kūno dalis bei įvardijo jas. Stebėjo, kas atsitinka kai paskandiname  popierių, kuriame flomasteriu nupieštas kiaušinis. Margino kiaušinius bei puošė jais medžių šakeles. Savaitė buvo turininga ir darbinga. Velykų bobutės turėtų sulaukti visi. Linksmų šv. Velykų!

Trečia nuotolinio ugdymo(si) savaitė– tema “Vandenėlio išdaigos”. Vaikai linksmai leido laiką žaisdami su vandeniu, jį stebėdami. Mažyliai smagiai pūtė kartu su tėveliais pasidarytus muilo burbulus. Spalvino lietaus lašelius, bandė juos suskaičiuoti. Klausėsi pasakų ir linksmų dainelių apie vandenėlį ir lietutį.

Ketvirta nuotolinio ugdymo(si)savaitė-

Šios savaitės tema  ,,Gėlių pasakos‘‘. Tikslas susipažinti su pirmosiomis pavasario gėlėmis, buvo pasiektas. Pasivaikščiojimo metu vaikai surado ir atpažino gėlę – pienę. Teisingai įvardino jos spalvą. Atrado ir atpažino gėles, kurias žiūrėjo filmuko, apie gėles, metu. Domėjosi gamta ir jos reiškiniais. Smagu buvo štampuoti gėlių pievą. Buvo gražių emocijų bei nustebimo atliekant dailės užduotėles. Tėveliai noriai dalinosi vaikų nuotraukomis su įvairiomis emocijomis.

Penkta nuotolinio ugdymo(si) savaitė-

Savaitės tema – myliu savo mamą. Sakoma, kad Mama – gražiausias žodis, kurį ištaria vaiko lūpos. Darbštūs mūsų mažieji. Vaikai piešė gėles ir piešinėlius dovanojo savo mamai. Kiti džiaugėsi saulės spindulėliais lauke ir mamoms skynė pievos dobiliukus. Buvo ir tokių, kas savo kieme sulaukė netikėtų svečių, kurie suteikė daug džiaugsmo. Mažyliai klausėsi pasakos bei dainelės apie mamytę ir šeimą. Paveikslėlyje vedžiojo piršteliu “Kas kieno mama”. Pasivaikščiojimų metu ne tik žaidė, bet ir džiaugėsi skaisčia saule. Mažyliai mamytėms piešė gėlytes ir su meile piešinėlius dovanojo joms.

Šešta nuotolinio ugdymo(si)savaitė-

Šią savaitę mažylius kvietėme savo tėveliams padovanoti šypseną. Vaikai domėjosi tėvelių emocijomis, bandė įvardinti tėvelių emocijas. Noriai piešė šypsenėlę lauke smėlyje, bei namuose – sorų ir manų kruopose. Nuotaiką kėlė ir mankštelė su Kake Make. Žiūrėjo filmuką ,,Namas, kurį statė visi‘‘, įvardino ką matė, mėgdžiojo teigiamas veido mimikas. Tėveliams padedant, žaidė pirštukų žaidimą. Ačiū tėveliams už nuostabias įamžintas akimirkas.

Baigėsi septintoji nuotolinio ugdymo(si) savaitė-

Savaitės tema – Aš mažasis šeimos tyrinėtojas. Mūsų mažieji noriai dalyvavo šios savaitės veikloje. Atliko bandymus – piešė putojančius, burbuliuojančius, spalvingus piešinėlius. Vartė knygeles ir bandė ieškoti paveikslėlių vaizduojančių gamtos reiškinius. Šeimos savaitės proga, vaikai šeimos nuotaiką pavaizdavo iš gamtinės medžiagos. Aptarinėjo su tėveliais pasaką “Obuolių maišas”.

Aštuntą nuotolinio ugdymo(si) savaitę dalis vaikų grįžo į grupes, likusieji ugdė(si ) nuotoliniu būdu-
Šią savaitę mokytojos Genutė Virketienė ir Milda Sidabrienė su mažyliais dalinosi mintimis apie savo draugus, augintinius. Žiūrėdami knygutes ieškojo katytės, įvardino kūno dalis, stebėjo savo augintinių emocijas, mėgdžiojo naminių gyvūnėlių balsus. Mielai spalvino katino atvaizdą. Atlikdami bandymą ,,Bakterijos‘‘ įsitikino, kad muilas naikina nešvarumus. Žiūrėjo edukacinį filmuką apie draugystę ,,Kačiukas vardu ,,Au.‘‘ Mamytės papasakojo apie vaikų ir gyvūnų draugystę, kaip vaikai rūpinasi ir žaidžia su jais, o gyvūnai atsidėkoja saugodami jų miegelį. Nuoširdus dėkui tėveliams už jų nuotraukas ir video.