2 B (nuo 3 metų)

2 B grupėje ugdomi vaikai nuo 3 metų

Mokytojos:

Ina Ieva Barkuvienė – mokytojo metodininko kvalifikacinė kategorija
Sandra Grigaliūnienė – mokytojo metodininko kvalifikacinė kategorija
Mokytojos padėjėja – Jadvyga Brasienė

Vadovaujantis Lietuvos higienos normos HN 75:2016 „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programų vykdymo bendrieji sveikatos saugos reikalavimai“ 5.4. punktu grupė, kurioje ugdomi vaikai nuo 3 metų iki pradinio ugdymo pradžios formuojama ne daugiau kaip iš 20 vaikų.

Mieli tėveliai, ačiū už Jūsų pagalbą, įsitraukimą,  palaikymą  organizuojant ugdymą nuotoliniu būdu. Ačiū už  prasmingai praleistą laiką namuose, karantino laikotarpiu. Kiekvieno vaiko pasiekta  pažanga mūsų ir Jūsų rankose. Būkite sveiki ir saugokite save. Dalinamės įspūdžiais apie pirmos savaitės ugdymą nuotoliniu būdu.

Pirma savaitė -vaikai kūrybiškai papuošė vazonus sodinamiems svogūnams.  Kartu su tėvais žiūrėjo filmuką, kaip auga augalas. Ugdytiniai dėliojo savo vardą (pupomis, makaronais, kruopomis ir kt.), įtvirtino skaičiavimo įgūdžius. Išmoko skaičiuotę, klausėsi raidžių dainelės. Prisiminė ,,Kimochi” programos  Pirmą bendravimo raktą ir ko moko Balandė Meilė. Žiūrėjo filmą apie draugystę, klausėsi pasakos “Tikras draugas”. Ačiū už geras  nuotaikas ir produktyvų nuotolinį darbą. Kitą savaitę lauksime vėluojančių:)

Antra savaitė -ugdytiniai gamino linksmuosius kiaušinių veidukus. Kirpo geometrines figūras, piešė skirtingas emocijas. Meninėmis priemonėmis mažieji konstravo Velykinius kiškius, žodžių saulutes. Vaikai išmoko grupuoti daiktus poromis. Lavino atmintį mokydamiesi eilėraštį “Šventė”, susipažino su raide R bei kopijavo mylimų žmonių vardus. Vaikai ugdėsi savitvarkos įgūdžius (tvarkė žaislus, kambarį, drabužius ir t.t.). Ugdytiniai džiugiomis nuotaikomis atliko užduotis laukdami Velykų.

Trečia nuotolinio ugdymo(si)savaitė -visų mūsų džiaugsmui Velykinis siurprizas. Išsirito gausus mažų Vietnamietiškų gyvalazdžių būrys kurias vaikai nupiešė. Vaikai lavino atmintį mokydamiesi pasakos be galo, tobulino skaičiavimo įgūdžius, matavo užaugusius svogūnų laiškus. Savo pirštukus miklino raitydami ir vingiuodami įvairias linijas. Kūrybiškai konstravo „Emocijų kamuoliukus“ ir plakė „Kiškio“ kokteilius. Tėveliai padėjo prisiminti, ko moko LIPŠNIAKOJĖ ir  Kimochi TREČIAS bendravimo raktas. Kurdami šeimos rankų piešinį ir žiūrėdami filmuką apie draugą visi kartu aiškinosi, kad visi yra reikalingi ir kaip elgtis, kad niekas nesijaustų atstumtas, kaip svarbu susitaikyti. Kartojant raides ugdytiniams buvo smagiausia piešti ant padėklo išpiltuose miltuose ar manų kruopose. Šaunu, kad vaikai kartu su tėvais atlieka ne tik mokytojų siūlomas užduotis, bet įkvėpimo turi ir patys.

Ketvirta nuotolinio ugdymo(si) savaitė-

Kūrybinė veikla „Mano fantazija“ ant maisto pakavimo plėvelės vaikams suteikė daug džiaugsmo. Ugdytiniai stebėjo skaidres apie koronos virusą ir sukūrė viruso „Monstriukus“. Tėveliai padėjo prisiminti, ko moko Vikšrelis ir Kimochi -Ketvirtas bendravimo raktas. Piešdami „Mano emocijų koliažą“ mažieji kartu su tėveliais aiškinosi, kad normalu būti piktam, bet negerai būti nemaloniam. Supykus sau galima padėti pasinaudojant įvairiais nusiraminimo būdais. Žaidė atsipalaidavimo žaidimą „Taikinys“. Klausėsi pasakos „Mylėsiu tave, kad ir kas nutiktų“. Vaikai susipažino su kelintiniu skaičiavimu, ieškojo pasiklydusių skaičių. Skaičiavimo įgūdžius mažieji tobulino klausydamiesi „Skaičiavimo pasakų“. Vaikai lavino atmintį, dėmesį, kalbinius įgūdžius susipažindami su raide B, kurios ieškojo artimiausioje aplinkoje. Tėvai džiaugiasi, kad parengtos užduotys vaikams, į veiklą įtraukia visą šeimą.

Penkta  nuotolinio ugdymo(si) savaitė-

Ugdytiniai aktyviai dalyvavo „Lobio paieškose“ ir smagiai žaidė su akmenukais. Vyko pokalbiai apie artėjančią pavasario šventę „Mamyčių dieną“. Vaikai su tėveliais kepė širdučių blynus, vaišino mamas arbata. Mažieji prisiminė M raidę, kopijavo žodžius: mama, mamytė, močiutė. Vaikai lavino atmintį mokydamiesi eilėraštį apie mamą. Kūrė gamtos peizažą ant rankos „Apyrankė mamai, močiutei“ ir šukuosenas iš gamtinių žaliavų. Ant iškirptų delnų rašė gražiausius linkėjimus mamytei, gamino atvirutes, gėlių puokštes ir puošė visus namus. Džiaugsmingai vaikai atsakinėjo į klausimus apie mama. Tėveliai padėjo prisiminti, ko moko Katė ir Kimochi Penktas bendravimo raktas. Vaikai bandė pavaizduoti dviejų lygių nusivylimus ir įveikos būdą. Šeimos nariai stengėsi pastebėti gerus vaiko darbus ir sukūrė „Gerumo juostą“.

Šešta nuotolinio ugdymo(si)savaitė-

Didelį dėmesį šią savaitę skyrėme pažinimo ir socialinės kompetencijų ugdymui(si). Pasivaikščiojimai gryname ore vaikams suteikė žvalumo, energijos ir daug teigiamų emocijų keliaujant į „Medžioklę gamtoje“ ir „Kepant bandeles“. Organizavome mini parodą „Nepaprastas pavasaris“. Ugdytinius su tėveliais skatinome pažinti ir įvardinti savo ar šeimos narių emocijas, kad jos yra visos reikalingos. Tėvelių padedami vaikai aiškinosi kas yra drąsa? Tai ne super herojaus jausmas, o sugebėjimas pabandyti (išdrįsti) kažką naujo ar sunkaus. Žiūrėdami Gerdos Liesienės vaizdo įrašą apie „Emocija: Pyktis“ prisiminėme kaip jaučiamės, kai esame pikti. Kūrybiniuose darbuose ugdytinai piešė „Pabaisiukus“, kurie kartais slypi mumyse. Mažieji susipažino su raide J, ją kopijavo, lipdė, kirpo, aplikavo. Lavino smulkiąją motoriką kurdami gandrus. Ikimokyklinukų emocijų pažinimas slypi žaidimuose, pasakojimuose, suaugusio pavyzdyje, kuriuos padeda pažinti  nuoširdžiai bendraudami šeimos nariai. Dėkojame už aktyvų grįžtamąjį ryšį.

Baigėsi septinta nuotolinio ugdymo(si) savaitė-

Pavasario saulutė pažadino visą kas gyva. Ugdytiniai visą savaitę tyrinėjo įvairius vabzdžius. Vaikai kartu su tėveliais stebėjo jų gyvenimo ypatumus, aktyviai atliko įvairias kūrybines užduotis. Džiugu, kad vaikai auga sąlytyje su gamta. Ugdytiniai susipažino su raide O ir lavino smulkiąją motoriką. Buvo pakankamai sunku išsiaiškinti ką reiškia būti paiku ir metas būti rimtu. Vaikai žiūrėjo filmuką „Emocija: Pašėlęs“. Aktyvus vaikas jaučiasi daugybę kartų per dieną. Vaikai ypatingai reikalauja dėmesio, kai suaugę turi svarbių darbų. Prisiminkime, kad vaikas dėl to nekaltas, jis tiesiog nežino, kaip išlieti susikaupusią energiją. Mažieji gamino Pašėlusius ir linksmus miltinukus. Buvo įdomi, prasminga ir kūrybinga savaitė.