2 F (nuo 5 metų)

2 F grupėje ugdomi vaikai nuo 5 metų

Mokytojos:

Jolita Miltenienė – vyresnioji mokytoja;
Silvija Griciūtė – mokytoja;
Zina Alseikienė – mokytojos padėjėja;

Vadovaujantis Lietuvos higienos normos HN 75:2016 „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programų vykdymo bendrieji sveikatos saugos reikalavimai“ 5.4. punktu grupė, kurioje ugdomi vaikai nuo 3 metų iki pradinio ugdymo pradžios formuojama ne daugiau kaip iš 20 vaikų.

Nuotolinis ugdymas 2020-03-30 ...

Mieli tėveliai, ačiū už Jūsų pagalbą, įsitraukimą,  palaikymą  organizuojant ugdymą nuotoliniu būdu. Ačiū už  prasmingai praleistą laiką namuose, karantino laikotarpiu. Kiekvieno vaiko pasiekta  pažanga mūsų ir Jūsų rankose. Būkite sveiki ir saugokite save. Dalinamės įspūdžiais apie pirmos savaitės ugdymą nuotoliniu būdu.

Pirmą savaitę vaikai tyrinėjo, eksperimentavo, mokėsi skaičiuoti, atrasti ir pažinti. Kadangi vaikai negalėjo išeiti į lauką, stebėjimai vyko pro  langus ir viską ką pastebėjo fiksavo. Šią savaitę lauku mėgavosi vos keletas vaikų, kurie gyvena nuosavuose namuose, nes laikytis karantino taisyklių privalu.

Antra karantino savaitė-  kalbėjome apie pavasario šventę – Šv. Velykas. Visą savaitę aktyviai veikė atidarytos „Zuikio dirbtuvėlės“. Vaikai su tėvelių pagalba gamino zuikio girliandas, velykines dekoracijas iš modelino, darė didelio kiaušinio kompoziciją ir žinoma, kiaušinių marginimas įvairiais metodais! Ir kaip Šv. Velykos be vaikų išmoktų eilėraščių! Ačiū už kūrybiškumą ir įsitraukimą! Jaukių, margų ir stiprių Šv. Velykų!

Trečia nuotolinio ugdymo(si) savaitė

Šią savaitę padaryta daug gražių ir kūrybingų darbelių. Kalbėjome ir mokėmės apie „Mažus gamtos stebuklus“. Išmokome ir prisiminėme, kaip atrodo pavasario lauko ir darželio gėlės, kokie yra vabzdžiai, kūrėme pasakas pagal paveikslą, svajojome, tapėme pavasario pievą ir mokėmės parašyti, sudėlioti  žodį  – PAVASARIS. Smagu, kai visi dirbame kartu – ir pavasaris vis greičiau įsibėgėja.

Ketvirta nuotolinio ugdymo(si) savaitė-

Šią savaitę vaikai plačiau susipažino su naminiais ir laukiniais gyvūnais. Dalinosi savo augintinių nuotraukomis, sužinojo draugų augintinių vardus ir charakterio ypatybes. Namuose vaikai statė savo pamėgtiems gyvūnams ūkį, apgyvendino juose savo žaislinius gyvūnus, lipdė gyvūnus iš plastilino, lauke formavo iš smėlio, gamino savo rankų darbo knygutes apie gyvūnus. Daug laiko leido gryname ore. Ačiū Jums, kad esate su mumis kartu, nes bendromis jėgomis galime pasiekti rezultatų.

Penkta nuotolinio ugdymo(si) savaitė-

Šią savaitę vaikai uoliai ruošėsi sveikinti savo mamas- piešė, aplikavo jų portretus, darė dovanėles, dėliojo žodį ,,MAMA” iš akmenukų, mokėsi eilėraščių apie mamas ir močiutes. Taip pat stengėsi padėti mamoms namuose, mokėsi būti geri ir paklusnūs. Darbeliai gavosi labai gražūs, visi skirtingi, atspindintys kiekvieno vaiko fantaziją. Kalbėjome apie jausmus, kaip kiekvieną dieną jaučiasi vaikai. Deja, ne visų vaikų darbeliais galėjome pasidžiaugti Ačiū, Jums, tėveliai, už įsitraukimą! Jaukaus ir gražaus pirmojo gegužės sekmadienio – MAMOS dienos!

Šešta nuotolinio ugdymo(si) savaitė-

Šią savaitę kalbėjome apie šeimą, skatinome vaikus suprasti, kaip jie jaučiasi savo namuose tarp artimų jiems žmonių. Labiausiai vaikams patiko piešti lauke ar namie ant permatomos plėvelės, daryti iš lauko gėlių apyrankes, susipažinti su šeimos narių savybėmis, taisyklėmis ir dienotvarkėmis.  Užduotys sukėlė daug teigiamų emocijų ne tik vaikams, bet ir vaikams padedančioms mamoms, tėveliams.  Kai kurie vaikai pasidarė savo giminės medį. Tai buvo sunkus, bet įdomus darbas. Veiklose aktyviai dalyvauja spec. poreikių vaikai. Smagu, kai visą savaitę visus darbelius darė visi kartu šeimos nariai. Geras ir turiningas laikas kartu. Ačiū, Jums.

Baigėsi septinta nuotolinio ugdymo(si) savaitė-
Šią savaitę kalbėjome apie sveiką gyvenseną, kaip tinkamai valyti dantis, kokia turi būti higiena, kaip reikia tvarkytis savo daiktus, žaislus ir padėti tėveliams. Taigi, žinias teko ir atnaujinti ir viską pakartoti. Prisiminėme daržoves ir vaisius, jų naudą žmogaus sveikatai. Mokėmės jas atskirti ir sugrupuoti. Prisiminėme jau žinomas raides ir skaičius. Siūlėme kuo ilgesnį laiką praleisti lauke, pažinti gamtą ir tyrinėti. Ačiū tėveliams už pagalbą ugdant vaikus, ačiū, kad esate kartu.