SKELBIAMA DARBUOTOJŲ ATRANKA

Skelbiama atranka ikimokyklinio ugdymo mokytojo Mažeikių lopšelyje-darželyje „Buratinas“ pareigoms užimti.

 Skelbimo Nr.: 2019/01
Skelbimo data: 2019-07-15
Atranką organizuojanti įstaiga: Mažeikių lopšelis-darželis „Buratinas“
Pareigos: Ikimokyklinio ugdymo mokytojas, 1 pareigybė, koeficientas 4,47-7,0
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA

Mažeikių lopšelio-darželio „Buratinas“
Direktoriaus
2019 m. sausio 2  d.
įsakymu Nr. V1-6

 MAŽEIKIŲ LOPŠELIO-DARŽELIO „BURATINAS“ IKIMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMĄ ĮGYVENDINANČIO MOKYTOJO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

  1. Pareigybės pavadinimas – Ikimokyklinio ugdymo mokytojas
  2. Pareigybės lygis – A2.
  3. Mokytojas pavaldus tiesiogiai Mažeikių lopšelio-darželio „Buratinas“ direktoriaus pavaduotojui ugdymui

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM MOKYTOJUI

  1. Mokytojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

4.1 Turėti aukštąjį, aukštesnįjį, įgytą iki 2009 metų, arba specialųjį vidurinį, įgytą iki 1995 metų, išsilavinimą ir auklėtojo ar pedagogo kvalifikaciją.

4.2.Baigta ikimokyklinio ugdymo mokytojų rengimo programa. Studijų kryptis – Pedagogika; krypties šaka – Ikimokyklinio ugdymo pedagogika; kvalifikacinis laipsnis – Pedagogikos krypties (šakos)

4.3.Išklausyta ne trumpesnė kaip 80 valandų (ne mažiau kaip 3 studijų kreditų) kompiuterinio raštingumo mokymų apimties programa (30 proc. kontaktinių valandų ir 70 proc. savarankiško mokymosi valandų).

4.4. Valstybinės kalbos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“, reikalavimus; būti išklausę lietuvių kalbos kultūros kursus pagal Mokytojų, mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui bei skyrių vedėjų lietuvių kalbos kultūros mokymo programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. spalio 20 d. įsakymu Nr. ISAK-2106 „Dėl Mokytojų, mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui bei skyrių vedėjų lietuvių kalbos kultūros mokymo programos patvirtinimo“, per metus nuo darbo mokytoju pradžios, jeigu nėra išklausę ne mažesnės apimties (22 valandų arba 1 studijų kredito) dalyko studijų metu.

4.5. Išklausyti specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos kursai mokytojams pagal Specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos kvalifikacijos tobulinimo kursų programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. ISAK-2481 „Dėl Specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos kvalifikacijos tobulinimo kursų programos patvirtinimo“, per metus nuo darbo mokytoju pradžios, jeigu nėra išklausę ne mažesnės apimties (60 valandų arba 2 studijų kreditų) kursų anksčiau arba studijų metu (šis reikalavimas netaikomas mokytojams, baigusiems specialiosios pedagogikos ir (ar) psichologijos studijų programas).

4.6. Specialieji reikalavimai užsienio kalbų mokėjimui netaikomi.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO MOKYTOJO FUNKCIJOS

  1. Šias pareigas einantis mokytojas vykdo šias funkcijas:

5.1.organizuoja, vykdo, dalyvauja  ugdomajame procese, tarpusavyje derina vaikų ugdymą, priežiūrą, globą;

5.2. atsižvelgia į individualius vaikų ugdymo(-si) poreikius ir amžių, įstaigos ikimokyklinio ugdymo programos tikslus, vadovaujasi  Ikimokyklinio ugdymo įstaigos  higienos normomis ir taisyklėmis;

5.3.  planuoja grupės ugdomąją veiklą, vadovaujantis ugdymą reglamentuojančiais dokumentais;

5.4. kuria grupės ugdomąją aplinką, parenka priemones;

5.5. užtikrina savo darbo kokybę;

5.6. sistemingai stebi ir vertina vaiko gebėjimus, įvairiais būdais fiksuoja vaiko pasiekimus, inicijuoja individualių programų, projektų rengimą;

5.7. esant sunkumams dėl vaiko ugdymo, gavęs vaiko tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą raštu, kreipiasi  į įstaigos Vaiko gerovės komisiją, kad įvertintų vaiko specialiuosius ugdymo(-si) poreikius, ir vykdo jos rekomendacijas;

5.8. saugo ir stiprina vaikų sveikatą, garantuoja vaikų fizinį ir psichologinį saugumą grupėje, salėje, kitose įstaigos erdvėse, žaidimų aikštelėse ir kt. Pastebėjęs smurto apraiškas praneša įstaigos administracijai;

5.9. organizuoja ugdytinių ekskursijas, šventes, kartu jose dalyvauja ir atsako už vaikų saugumą ir gyvybę;

  • teikia pagalbą vaikams, turintiems ugdymosi sunkumų ir specialiųjų ugdymosi poreikių, pritaiko ugdymo turinį, metodus ir priemones;
  • laiku pildo ir tvarko savo pedagoginės veiklos dokumentaciją;
  • analizuoja ir vertina savo ir kolegų pedagoginę veiklą, teikia pasiūlymus;
  • bendradarbiauja su kolegomis, tobulina kvalifikaciją ir atestuojasi Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos nustatyta tvarka;
  • inicijuoja ir/ar dalyvauja bendruose įstaigos renginiuose, projektuose ir kitose veiklose;
  • bendradarbiauja su šeima, skatina tėvus (globėjus) dalyvauti grupės veikloje, derina šeimos ir įstaigos interesus, didina vaiko kokybiško ugdymo(-si) galimybes;
  • teikia informaciją, pagal kompetenciją konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus), kitus įstaigoje dirbančius specialistus ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo klausimais. Sistemingai informuoja tėvus (įtėvius, globėjus, rūpintojus) apie vaikų pasiekimus, ugdymo (-si) poreikius ar iškilusias problemas (sveikatos, prigimtinių, socialinių poreikių tenkinimo ir pan.);
  • bendradarbiauja su kitais grupėje, įstaigoje dirbančiais specialistais (meninio ugdymo mokytoju, švietimo pagalbos specialistais, visuomenės sveikatos priežiūros specialistu ir kt.) vaikų ugdymo klausimais;
  • informuoja įstaigos administraciją, Vaiko gerovės komisiją apie vaiko turimas socialines ar sveikatos problemas, pastebėtą ar įtariamą vaiko teisių pažeidimą;
  • priima vaiką į grupę ir išleidžia į namus tik su tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais suaugusiais asmenimis, turinčiais raštišką tėvų (globėjų) leidimą/prašymą;
  • dalyvauja bendrose įstaigos veiklose: posėdžiuose, pasitarimuose, įstaigos ikimokyklinio ugdymo programos rengime, veiklos plano rengime, veiklos įsivertinime ir kt.;
  • esant būtinybei, talkina kolegoms, rengia ir dalyvauja renginiuose, šventėse, talkose, ekskursijose ir kitur;
  • vadovaujasi visais įstaigoje galiojančiais dokumentais, tvarkomis, aprašais ir kt., reglamentuojančiais darbo tvarką, saugą ir atsakomybes.

                                                                       __________________________

Susipažinau:

Parašas

Vardas pavardė

Data

Dokumentų pateikimo būdas: atvykstant į vietą 8:00 – 17:00 val.
Adresas: Sodų g., 16A, Mažeikiai,

Informacija teikiama: direktorė Laima Norvaišienė tel. 8 443 72965, 8 443 76969, el.paštu info@buratinas.lt

Skelbimas publikuojamas iki: 2019-08-02

______________________________________________________________________________

SKELBIAMA ATRANKA IKIMOKYKLINIO UGDYMO MOKYTOJO MAŽEIKIŲ LOPŠELYJE-DARŽELYJE „BURATINAS“ PAREIGOMS UŽIMTI

 Skelbimo Nr.: 2019/02
Skelbimo data: 2019-07-15
Atranką organizuojanti įstaiga: Mažeikių lopšelis-darželis „Buratinas“
Pareigos: Ikimokyklinio ugdymo mokytojas, 0,81 pareigybės, koeficientas 4,47-7,0
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA

Mažeikių lopšelio-darželio „Buratinas“
Direktoriaus
2019 m. sausio 2  d.
įsakymu Nr. V1-6

 MAŽEIKIŲ LOPŠELIO-DARŽELIO „BURATINAS“ IKIMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMĄ ĮGYVENDINANČIO MOKYTOJO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

  1. Pareigybės pavadinimas – Ikimokyklinio ugdymo mokytojas
  2. Pareigybės lygis – A2.
  3. Mokytojas pavaldus tiesiogiai Mažeikių lopšelio-darželio „Buratinas“ direktoriaus pavaduotojui ugdymui

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM MOKYTOJUI

  1. Mokytojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

4.1 Turėti aukštąjį, aukštesnįjį, įgytą iki 2009 metų, arba specialųjį vidurinį, įgytą iki 1995 metų, išsilavinimą ir auklėtojo ar pedagogo kvalifikaciją.

4.2.Baigta ikimokyklinio ugdymo mokytojų rengimo programa. Studijų kryptis – Pedagogika; krypties šaka – Ikimokyklinio ugdymo pedagogika; kvalifikacinis laipsnis – Pedagogikos krypties (šakos)

4.3.Išklausyta ne trumpesnė kaip 80 valandų (ne mažiau kaip 3 studijų kreditų) kompiuterinio raštingumo mokymų apimties programa (30 proc. kontaktinių valandų ir 70 proc. savarankiško mokymosi valandų).

4.4. Valstybinės kalbos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“, reikalavimus; būti išklausę lietuvių kalbos kultūros kursus pagal Mokytojų, mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui bei skyrių vedėjų lietuvių kalbos kultūros mokymo programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. spalio 20 d. įsakymu Nr. ISAK-2106 „Dėl Mokytojų, mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui bei skyrių vedėjų lietuvių kalbos kultūros mokymo programos patvirtinimo“, per metus nuo darbo mokytoju pradžios, jeigu nėra išklausę ne mažesnės apimties (22 valandų arba 1 studijų kredito) dalyko studijų metu.

4.5. Išklausyti specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos kursai mokytojams pagal Specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos kvalifikacijos tobulinimo kursų programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. ISAK-2481 „Dėl Specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos kvalifikacijos tobulinimo kursų programos patvirtinimo“, per metus nuo darbo mokytoju pradžios, jeigu nėra išklausę ne mažesnės apimties (60 valandų arba 2 studijų kreditų) kursų anksčiau arba studijų metu (šis reikalavimas netaikomas mokytojams, baigusiems specialiosios pedagogikos ir (ar) psichologijos studijų programas).

4.6. Specialieji reikalavimai užsienio kalbų mokėjimui netaikomi.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO MOKYTOJO FUNKCIJOS

  1. Šias pareigas einantis mokytojas vykdo šias funkcijas:

5.1.organizuoja, vykdo, dalyvauja  ugdomajame procese, tarpusavyje derina vaikų ugdymą, priežiūrą, globą;

5.2. atsižvelgia į individualius vaikų ugdymo(-si) poreikius ir amžių, įstaigos ikimokyklinio ugdymo programos tikslus, vadovaujasi  Ikimokyklinio ugdymo įstaigos  higienos normomis ir taisyklėmis;

5.3.  planuoja grupės ugdomąją veiklą, vadovaujantis ugdymą reglamentuojančiais dokumentais;

5.4. kuria grupės ugdomąją aplinką, parenka priemones;

5.5. užtikrina savo darbo kokybę;

5.6. sistemingai stebi ir vertina vaiko gebėjimus, įvairiais būdais fiksuoja vaiko pasiekimus, inicijuoja individualių programų, projektų rengimą;

5.7. esant sunkumams dėl vaiko ugdymo, gavęs vaiko tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą raštu, kreipiasi  į įstaigos Vaiko gerovės komisiją, kad įvertintų vaiko specialiuosius ugdymo(-si) poreikius, ir vykdo jos rekomendacijas;

5.8. saugo ir stiprina vaikų sveikatą, garantuoja vaikų fizinį ir psichologinį saugumą grupėje, salėje, kitose įstaigos erdvėse, žaidimų aikštelėse ir kt. Pastebėjęs smurto apraiškas praneša įstaigos administracijai;

5.9. organizuoja ugdytinių ekskursijas, šventes, kartu jose dalyvauja ir atsako už vaikų saugumą ir gyvybę;

  • teikia pagalbą vaikams, turintiems ugdymosi sunkumų ir specialiųjų ugdymosi poreikių, pritaiko ugdymo turinį, metodus ir priemones;
  • laiku pildo ir tvarko savo pedagoginės veiklos dokumentaciją;
  • analizuoja ir vertina savo ir kolegų pedagoginę veiklą, teikia pasiūlymus;
  • bendradarbiauja su kolegomis, tobulina kvalifikaciją ir atestuojasi Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos nustatyta tvarka;
  • inicijuoja ir/ar dalyvauja bendruose įstaigos renginiuose, projektuose ir kitose veiklose;
  • bendradarbiauja su šeima, skatina tėvus (globėjus) dalyvauti grupės veikloje, derina šeimos ir įstaigos interesus, didina vaiko kokybiško ugdymo(-si) galimybes;
  • teikia informaciją, pagal kompetenciją konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus), kitus įstaigoje dirbančius specialistus ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo klausimais. Sistemingai informuoja tėvus (įtėvius, globėjus, rūpintojus) apie vaikų pasiekimus, ugdymo (-si) poreikius ar iškilusias problemas (sveikatos, prigimtinių, socialinių poreikių tenkinimo ir pan.);
  • bendradarbiauja su kitais grupėje, įstaigoje dirbančiais specialistais (meninio ugdymo mokytoju, švietimo pagalbos specialistais, visuomenės sveikatos priežiūros specialistu ir kt.) vaikų ugdymo klausimais;
  • informuoja įstaigos administraciją, Vaiko gerovės komisiją apie vaiko turimas socialines ar sveikatos problemas, pastebėtą ar įtariamą vaiko teisių pažeidimą;
  • priima vaiką į grupę ir išleidžia į namus tik su tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais suaugusiais asmenimis, turinčiais raštišką tėvų (globėjų) leidimą/prašymą;
  • dalyvauja bendrose įstaigos veiklose: posėdžiuose, pasitarimuose, įstaigos ikimokyklinio ugdymo programos rengime, veiklos plano rengime, veiklos įsivertinime ir kt.;
  • esant būtinybei, talkina kolegoms, rengia ir dalyvauja renginiuose, šventėse, talkose, ekskursijose ir kitur;
  • vadovaujasi visais įstaigoje galiojančiais dokumentais, tvarkomis, aprašais ir kt., reglamentuojančiais darbo tvarką, saugą ir atsakomybes.

__________________________

Susipažinau:

Parašas

Vardas pavardė

Data

Dokumentų pateikimo būdas: atvykstant į vietą 8:00 – 17:00 val.
Adresas: Sodų g., 16A, Mažeikiai,

Informacija teikiama: direktorė Laima Norvaišienė  tel. 8 443 72965, 8 443 76969, el.paštu info@buratinas.lt

Skelbimas publikuojamas iki: 2019-08-02

________________________________________________________________________________

SKELBIAMA ATRANKA MENINIO UGDYMO MOKYTOJO MAŽEIKIŲ LOPŠELYJE-DARŽELYJE „BURATINAS“ PAREIGOMS UŽIMTI

 Skelbimo Nr.: 2019/03
Skelbimo data: 2019-07-15
Atranką organizuojanti įstaiga: Mažeikių lopšelis-darželis „Buratinas“
Pareigos: Meninio ugdymo mokytojas, 1 pareigybė, koeficientas 4,47-7,0
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA

Mažeikių lopšelio-darželio „Buratinas“
Direktoriaus
2019 m. sausio 2  d.
įsakymu Nr. V1-6

 MAŽEIKIŲ LOPŠELIO-DARŽELIO „BURATINAS“ PRIEŠMOKYKLINIO IR IKIMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMAS ĮGYVENDINANČIO MENINIO UGDYMO MOKYTOJO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

Pareigybės pavadinimas – Meninio ugdymo mokytojas

  1. Pareigybės lygis – A2.
  2. Mokytojas pavaldus tiesiogiai Mažeikių lopšelio-darželio „Buratinas“ direktoriaus pavaduotojui ugdymui

 II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM MOKYTOJUI

4. Mokytojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

4.1Turėti aukštąjį, aukštesnįjį, įgytą iki 2009 metų, arba specialųjį vidurinį, įgytą iki 1995 metų, išsilavinimą ir auklėtojo ar pedagogo kvalifikaciją bei įgijęs muzikinio ugdymo pedagogo kvalifikaciją.

4.2.Baigta priešmokyklinio ir ikimokyklinio ugdymo mokytojų rengimo programa. Studijų kryptis – Pedagogika; krypties šaka – Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogika; kvalifikacinis laipsnis – Pedagogikos krypties (šakos).

4.3.Išklausyta ne trumpesnė kaip 80 valandų (ne mažiau kaip 3 studijų kreditų) kompiuterinio raštingumo mokymų apimties programa (30 proc. kontaktinių valandų ir 70 proc. savarankiško mokymosi valandų).

4.4. Valstybinės kalbos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“, reikalavimus; būti išklausę lietuvių kalbos kultūros kursus pagal Mokytojų, mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui bei skyrių vedėjų lietuvių kalbos kultūros mokymo programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. spalio 20 d. įsakymu Nr. ISAK-2106 „Dėl Mokytojų, mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui bei skyrių vedėjų lietuvių kalbos kultūros mokymo programos patvirtinimo“, per metus nuo darbo mokytoju pradžios, jeigu nėra išklausę ne mažesnės apimties (22 valandų arba 1 studijų kredito) dalyko studijų metu.

4.5. Išklausyti specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos kursai mokytojams pagal Specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos kvalifikacijos tobulinimo kursų programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. ISAK-2481 „Dėl Specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos kvalifikacijos tobulinimo kursų programos patvirtinimo“, per metus nuo darbo mokytoju pradžios, jeigu nėra išklausę ne mažesnės apimties (60 valandų arba 2 studijų kreditų) kursų anksčiau arba studijų metu (šis reikalavimas netaikomas mokytojams, baigusiems specialiosios pedagogikos ir (ar) psichologijos studijų programas).

4.6. Specialieji reikalavimai užsienio kalbų mokėjimui netaikomi.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO MOKYTOJO FUNKCIJOS

  1. Šias pareigas einantis mokytojas vykdo šias funkcijas:

5.1.organizuoja, vykdo, dalyvauja  muzikinio ugdymo procese, tarpusavyje derina vaikų ugdymą, priežiūrą, globą;

5.2. atsižvelgia į individualius vaikų ugdymo (-si) poreikius ir amžių, įstaigos Ikimokyklinio ugdymo ir Bendrosios priešmokyklinio ugdymo programų ugdymo programos tikslus, vadovaujasi  Ikimokyklinio ugdymo įstaigos  higienos normomis ir taisyklėmis;

5.3.  planuoja grupės muzikinio ugdymo veiklą, vadovaujantis ugdymą reglamentuojančiais dokumentais;

5.4. kuria muzikinio ugdymo salės, kitą muzikiniam ugdymui  pritaikytą ugdomąją aplinką, parenka priemones;

5.5. užtikrina savo darbo kokybę;

5.6. sistemingai stebi ir vertina vaiko gebėjimus, įvairiais būdais fiksuoja vaiko pasiekimus, inicijuoja individualių programų, projektų rengimą ir įgyvendinimą;

5.7. esant sunkumams dėl vaiko ugdymo, kreipiasi  į vaiko grupės mokytoją, pildo jo rengiamus dokumentus vaiko raidos vertinimui,  kviečiamas dalyvauja įstaigos Vaiko gerovės komisijos posėdžiuose, vykdo pedagoginės psichologinės tarnybos rekomendacijas;

5.8. saugo ir stiprina vaikų sveikatą, garantuoja vaikų fizinį ir psichologinį saugumą salėje, kitose įstaigos erdvėse, žaidimų aikštelėse ir kt. Pastebėjęs smurto apraiškas praneša įstaigos administracijai;

5.9. organizuoja ugdytinių ekskursijas, šventes, kartu jose dalyvauja ir atsako už vaikų saugumą ir gyvybę;

  • teikia pagalbą vaikams, turintiems ugdymosi sunkumų ir specialiųjų ugdymosi poreikių, pritaiko ugdymo turinį, metodus ir priemones;
  • laiku pildo ir tvarko savo pedagoginės veiklos dokumentaciją;
  • analizuoja ir vertina savo ir kolegų pedagoginę veiklą, teikia pasiūlymus;
  • bendradarbiauja su kolegomis, tobulina kvalifikaciją ir atestuojasi Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos nustatyta tvarka;
  • inicijuoja ir/ar dalyvauja bendruose įstaigos renginiuose, projektuose ir kitose veiklose;
  • bendradarbiauja su šeima, skatina tėvus (globėjus) dalyvauti grupės veikloje, derina šeimos ir įstaigos interesus, didina vaiko kokybiško ugdymo(-si) galimybes;
  • teikia informaciją, pagal kompetenciją konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus), kitus įstaigoje dirbančius specialistus ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo klausimais. Sistemingai informuoja tėvus (įtėvius, globėjus, rūpintojus) apie vaikų pasiekimus, ugdymo (-si) poreikius ar iškilusias problemas (sveikatos, prigimtinių, socialinių poreikių tenkinimo ir pan.);
  • bendradarbiauja su kitais įstaigoje dirbančiais specialistais (grupės mokytojais, kūno kultūros ugdymo mokytoju, švietimo pagalbos specialsitais, visuomenės sveikatos priežiūros specialistu ir kt.) vaikų ugdymo klausimais;
  • informuoja įstaigos administraciją, Vaiko gerovės komisiją apie vaiko turimas socialines ar sveikatos problemas, pastebėtą ar įtariamą vaiko teisių pažeidimą;
  • dalyvauja bendrose įstaigos veiklose: posėdžiuose, pasitarimuose, įstaigos ikimokyklinio ugdymo programos, grupių ugdomųjų planų rengime, veiklos plano rengime, veiklos įsivertinime ir kt.;
  • rengdamas savo ugdomosios veiklos planus juos derina su grupių planais; renginius, suderinęs su direktoriaus pavaduotoju ugdymui, integruoja į įstaigos metinių renginių planą.
  • esant būtinybei, talkina kolegoms, rengia ir dalyvauja renginiuose, šventėse, talkose, ekskursijose ir kitur;
  • Vadovaujasi visais įstaigoje galiojančiais dokumentais, tvarkomis, aprašais ir kt., reglamentuojančiais darbo tvarką, saugą ir atsakomybes.

__________________________

Susipažinau:

Parašas

Vardas pavardė

Data

Dokumentų pateikimo būdas: atvykstant į vietą 8:00 – 17:00 val.
Adresas: Sodų g., 16A, Mažeikiai,

Informacija teikiama: direktorė Laima Norvaišienė tel. 8 443 72965, 8 443 76969, el.paštu info@buratinas.lt

Skelbimas publikuojamas iki: 2019-08-02

________________________________________________________________________________

SKELBIAMA ATRANKA PSICHOLOGO MAŽEIKIŲ LOPŠELYJE-DARŽELYJE „BURATINAS“ PAREIGOMS UŽIMTI

Skelbimo Nr.: 2019/04
Skelbimo data: 2019-07-15
Atranką organizuojanti įstaiga: Mažeikių lopšelis-darželis „Buratinas“
Pareigos: Psichologas, 0,25 pareigybės, koeficientas 5,82-8,28
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA

Mažeikių lopšelio-darželio „Buratinas“
Direktoriaus
2019 m. liepos 15  d.
įsakymu Nr. V1-24

 MAŽEIKIŲ LOPŠELIO-DARŽELIO „BURATINAS“ PSICHOLOGO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

Pareigybės pavadinimas – Psichologas

  1. Pareigybės lygis – A1
  2. Psichologas pavaldus tiesiogiai Mažeikių lopšelio-darželio „Buratinas“ direktoriaus pavaduotojui ugdymui

  II SKYRIUS

REIKALAVIMAI PSICHOLOGO PAREIGAS EINANČIAM SPECIALISTUI

  1. Psichologas, einantis šias pareigas, turi atitikti specialius reikalavimus:
  • Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą, psichologo kvalifikaciją (specialybė) ir ne žemesnį nei psichologijos magistro kvalifikacinį laipsnį ar jam prilyginamą kvalifikaciją (ne mažiau kaip 200 kreditų apimties nuosekliųjų universitetinių psichologijos krypties studijų).
  • Specialieji reikalavimai užsienio kalbų mokėjimui netaikomi.
  1. Reikalavimai psichologui:
  • gebėjimas teikti psichologinę pagalbą įvairių psichologinių problemų bei specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams;
  • gebėjimas inicijuoti ir dalyvauti įgyvendinant mokyklos bendruomenei aktualias psichologinių problemų prevencijos priemones;
  • gebėjimas bendradarbiauti su mokytoju, specialiuoju pedagogu, logopedu, socialiniu pedagogu, kitais specialistais ir mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) bei dirbti su jais komandoje, sprendžiant mokinio problemas;
  • gebėjimas įvertinti ir padėti spręsti mokinio psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas bendradarbiaudamas su mokinio tėvais (globėjais, rūpintojais) ir mokytojais.
  1. Psichologas dirba vadovaudamasis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymais, mokyklos nuostatais, mokyklos darbo tvarkos taisyklėmis bei mokyklos psichologo bendraisiais pareiginiais nuostatais.

PSICHOLOGO FUNKCIJOS IR ATSAKOMYBĖ

  1. Psichologas:
  • įvertina mokinio galias ir sunkumus, raidos ypatumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, vaiko brandumą mokytis pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas;
  • bendradarbiauja su mokytoju, specialiuoju pedagogu, logopedu, socialiniu pedagogu ir kitais su mokiniu dirbančiais specialistais, numatant ugdymo tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus, dirba mokyklos specialiojo ugdymo komisijoje;
  • konsultuoja psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) šių problemų sprendimo klausimais;
  • rengia individualias rekomendacijas mokinio psichologinėms, asmenybės ir ugdymosi problemoms spręsti;
  • inicijuoja, rengia ir įgyvendina psichologinių problemų prevencijos programas, padedančias išvengti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų bei veiksmingiau ugdyti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius mokinius;
  • dalyvauja formuojant teigiamą mokyklos bendruomenės požiūrį į psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius mokinius bei jų ugdymą kartu su bendraamžiais;
  • šviečia mokyklos bendruomenę vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais;
  • renka ir kaupia informaciją, reikalingą konsultuojamų mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis (Vaiko teisių apsaugos tarnybomis, psichikos sveikatos centrais, policija ir kt.), bei atlieka mokinių veiklos ir elgesio ugdomosios veiklos metu stebėseną;
  • teikia informaciją apie mokinius, turinčius psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų, suinteresuotiems asmenims ar institucijoms, susijusioms su šių mokinių ugdymu, gavęs tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą;
  • atlieka aktualius mokykloje psichologinius tyrimus atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius;
  • dalyvauja kuriant rengiamas (aprobuojamas) mokinio psichologinio vertinimo metodikas, mokslo ir studijų institucijų vykdomus projektus;
  • tvarko ir pildo savo darbo dokumentus;
  • derina su mokyklos direktoriumi bei mokytojų taryba metinės veiklos prioritetus ir pagal juos rengia savo veiklos programą mokslo metams;
  • planuoja atliekamų darbų kiekį (krūvį) pagal savo turimų etatinių valandų mokykloje skaičių ir derina jį su mokyklos administracija;
  • skiria pusę savo darbo laiko tiesioginiams ryšiams su psichologinės pagalbos gavėjais, likusiu darbo laiku tvarko mokinių įvertinimų duomenis, dokumentus, rengia rekomendacijas, prevencines programas, ruošiasi konsultacijoms, paskaitoms, tobulina profesinę kvalifikaciją. Šių darbų atlikimo vietą derina su mokyklos administracija;
  • vykdo kitus mokyklos vadovo pavedimus, susijusius su psichologo funkcijomis;
  • dalyvauja bendrose įstaigos veiklose: posėdžiuose, pasitarimuose, įstaigos ikimokyklinio ugdymo programos rengime, veiklos plano rengime, veiklos įsivertinime ir kt.;
  • esant būtinybei, talkina kolegoms, rengia ir dalyvauja renginiuose, šventėse, talkose, ekskursijose ir kitur;
  • vadovaujasi visais įstaigoje galiojančiais dokumentais, tvarkomis, aprašais ir kt., reglamentuojančiais darbo tvarką, saugą ir atsakomybes.
  1. Psichologas atsako už korektišką gautų duomenų panaudojimą, turimos informacijos konfidencialumą, savo darbo kokybę bei mokinių saugumą savo darbo metu.

__________________________

Susipažinau:

Parašas

Vardas pavardė

Data

Dokumentų pateikimo būdas: atvykstant į vietą 8:00 – 17:00 val.
Adresas: Sodų g., 16A, Mažeikiai,

Informacija teikiama: direktorė Laima Norvaišienė tel. 8 443 72965, 8 443 76969, el.paštu info@buratinas.lt

Skelbimas publikuojamas iki: 2019-08-02

_______________________________________________________________________________