Emocinio intelekto ugdymo organizavimo metodinė darbo grupės sudėtis (patvirtinta 2024-10-04 dir.įsak. Nr. V1-43)
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1. | Algita Rūdienė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Pirmininkė |
2. | Sandra Gigaliūnienė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
3. | Danguolė Vasiliauskienė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
4. | Dalia Vilkienė | Socialinė pedagogė | Narė |
5. | Asta Butkuvienė | Mokytojo padėjėja | Narė |
6. | Vilija Gabalienė | Mokytojo padėjėja | Narė |
Emocinio intelekto ugdymo organizavimo metodinė darbo grupės funkcijos
- Pagrindinis Emocinio intelekto ugdymo organizavimo metodinės grupės veiklos tikslas – užtikrinti prevencinę socialinių-emocinių kompetencijų ugdymo veiklą Mažeikių lopšelyje-darželyje „Buratinas“.
- Parengti ir tvirtinti metodinės grupės metinius veiklos uždavinius, priemones.
- Organizuoti metodinės grupės pasitarimus, posėdžius.
- Organizuoti ir koordinuoti prevencinės socialinio-emocinio intelekto ugdymo programos „Kimochis“ įgyvendinimą ikimokyklinio amžiaus grupėse.
- Organizuoti ir koordinuoti prevencinės socialinio-emocinio intelekto ugdymo programos „Laikas kartu“ įgyvendinimą priešmokyklinio amžiaus grupėse.
- Organizuoti veiklas, stiprinančias darbuotojų socialines-emocines kompetencijas.
- Dalintis socialinio-emocinio ugdymo gerąją patirtimi su įstaigos pedagogais.
- Bendradarbiauti su rajono ikimokyklinio ugdymo įstaigomis, įgyvendinančiomis prevencines socialinio-emocinio ugdymo programas.
- Bendradarbiaujant su įstaigos darbo grupėmis, komisijomis, administracija stebėti, analizuoti bendruomenės mikroklimatą, vykdyti veiklą, gerinančią darbuotojų pasitenkinimą darbu, tarpusavio santykiais ir pan.
- Vykdyti tėvų (globėjų) švietėjišką socialinio-emocinio ugdymo veiklą.
- Informuoti bendruomenę apie savo vykdomą veiklą, planus.
Dokumentai
Emocinio intelekto ugdymo organizavimo metodinės grupės darbo organizavimo tvarkos aprašas
Patvirtintas 2019-10-25 dir.įsak. Nr. V1-48 |
Pamokų laikas