Veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupės sudėtis (patvirtinta 2024-10-04 dir.įsak. Nr. V1-44)
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos grupėje |
---|---|---|---|
1. | Giedrė Žubikienė | Mokytoja | Pirmininkė |
2. | Danguolė Vasiliauskienė | Mokytoja | Narė |
3. | Ina-Ieva Barkuvienė | Mokytoja | Narė |
4. | Toma Pocienė | Mokytoja | Narė |
5. | Jūratė Dačkauskienė | Mokytoja | Narė |
6. | Fortūnata Najulienė | Mokytojo padėjėja | Narė |
7. | Vilija Gabalienė | Mokytojo padėjėja | Narė |
8. | Greta Arnotienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Koordinatorė |
Veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupės funkcijos:
- Kurti kokybės siekio kultūrą mokykloje, vykdančioje ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas.
- Informuoti mokyklos bendruomenę apie pradedamą vykdyti veiklos įsivertinimą, vertinimo modelio sukūrimą ir įsivertinimo atlikimo plano parengimą, įsivertinimo ataskaitos rengimą.
- Padėti ugdymo įstaigai susikurti suderintą, nuoseklų ir lankstų mokyklos veiklos įsivertinimo modelį, kurį taikant būtų gaunami patikimi duomenys apie ugdymo įstaigos veiklos kokybę.
- Suplanuoti pasirinktos veiklos srities / rodiklio / pagalbinio rodiklio vertinimo darbus, surinkti ir išanalizuoti duomenis, pateikti išvadas bei parengti įsivertinimo ataskaitą bendruomenei.
- Parengti galutinę įsivertinimo ataskaitą, kurioje išryškinti privalumai ir trūkumai, numatomos tobulintinos sritys. Įsivertinimo ataskaita yra pristatoma mokyklos veikla suinteresuotiems asmenims (mokyklos tarybai, bendruomenei, savivaldybės administracijos švietimo padaliniui, vietos bendruomenei).
- Puoselėti pedagogų refleksiją, savianalizę ir bendradarbiavimą kaip vienus iš pagrindinių profesinės veiklos tobulinimo būdų.
- Skatinti mokyklos bendruomenės diskusiją apie aukštą ankstyvojo ugdymo kokybę ir jos siekį.
- Identifikuoti mokyklos stipriąsias puses, kylančius iššūkius ir numatyti profesinio augimo gaires.
- Skatinti kiekvieno mokyklos bendruomenės nario atsakomybę ir kartu visos mokyklos atsakomybę už veiklos kokybę.
- Remiantis įrodymais, kurti mokyklos kokybės vadybos sistemą.
Pamokų laikas