Gamtosauginių mokyklų programos (GMP) įgyvendinimo darbo grupės sudėtis (patvirtinta 2024-10-04 dir.įsak. V1-41)
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos grupėje |
---|---|---|---|
1. | Jūratė Dačkauskienė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Pirmininkė |
2. | Irena Veselienė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
3. | Lina Gontaitė | Mokytoja | Narė |
4. | Giedrė Žubikienė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
5. | Ramunė Janulienė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
6. | Daina Barauskienė | Sekretorė | Narė |
7. | Roma Gydrienė | Administratorė | Narė |
8. | Danutė Jonaitienė | Valytoja | Narė |
9. | Daiva Būtienė | Mokytojo padėjėja | Narė |
10. | Fortūnata Najulienė | Mokytojo padėjėja | Narė |
11. | Kajus Samoška | 3 grupės ugdytinis | Narė |
12. | Elijus Būta | 3E grupės ugdytinis | Narė |
13. | Karolina Diržininkaitė | 3E grupės ugdytinė | Narys |
14. | Gustė Šiaulytė | 3 grupės ugdytinė | Narė |
Informacija
Gamtosauginis-ekologinis ugdymas nuoseklus procesas prasidedantis ankstyvojoje vaikystėje ir besitęsiantis visą gyvenimą. Vaikystėje išugdytos nuostatos gamtos atžvilgiu išliks visam gyvenimui. Meilė sau, šalia esančiam, meilė gamtai išugdoma per pažinimą ir asmeninę patirtį.
Įdomus ir įvairus gamtos pasaulis prabudina vaiko susidomėjimą, suteikia stimulą žaidimui, pažintinei, darbinei, meninei veiklai. Vaiko ir gamtos sąveika organizuojama tikslingai, siekiant ekologinių, pažintinių, emocinių, dvasinių žinių įtakos asmenybės vystymuisi. Tik prisiliečiant prie gamtos formuojasi tokios vertybinės nuostatos, kaip pagarba viskam, kas mus supa, pažinimo džiaugsmas, žmogaus ryšys su augalija, gyvūnija.
Mūsų įstaigos vienas iš vaikų ugdymo prioritetų yra ekologinis ugdymas. Darželio bendruomenė vadovaujasi nuostata, kad vaikai turi būti ugdomi jį supančioje artimoje aplinkoje.
Gamtosauginio komiteto funkcijos:
- Organizuoja gamtosauginio komiteto veiklą, gamtosauginių programų integravimą į ugdymo procesą.
- Įjungia tėvus ir pedagogus į gamtosauginę veiklą, medžiagos apie aplinkosauginę veiklą rinkimą ir pateikimą.
- Rodo pavyzdį ir skatina ekologines iniciatyvas.
- Vykdo ir atsako už ekologinį vaikų ir tėvų švietimą.
- Įtraukia ugdytinius į gamtosauginių sprendimų priėmimą įstaigoje.
- Rūpinasi aplinkos švara ir tvarka, skatina elektros energijos, vandens taupymą.
- Atsakingas už popieriaus ir antrinių žaliavų rinkimą, jų rūšiavimą.
- Organizuoja ir inicijuoja edukacinių valandėlių organizavimą apie antrines žaliavas.
- Rengia ataskaitas ir informuoja visuomenę apie gamtosauginę mokyklos veiklą.
- Atsakingas už gamtosauginę informacijos sklaidą, bendradarbiavimą su socialiniais partneriais.
Dokumentai